فروشگاه آهن آلات کسائی - اهواز

فروش و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی ، بورس انواع قوطی و پروفیل/نبشی و ناودانی/تیر آهن و میلگرد/انواع ورق گرم و سرد در سایز های مختلف

فروشگاه آهن آلات کسائی - اهواز

فروش و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی ، بورس انواع قوطی و پروفیل/نبشی و ناودانی/تیر آهن و میلگرد/انواع ورق گرم و سرد در سایز های مختلف

فروشگاه آهن آلات کسائی در اهواز تولید و نصب انواع حفاظ فلزی روی دیوار شامل :حفاظ شاخ گوزنی درجه یک ، حفاظ بوته ای ،حفاظ نیزار ،حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب با جوش CO2 و رنگ کوره ای - بهترین قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اهواز
بورس انواع قوطی و پروفیل / نبشی و ناودانی/ تیر آهن و میلگرد /انواع ورق گرم و سرد در استان خوزستان به خصوص شهر اهواز ، آماده عقد قرار داد با سازندگان و انبوه سازان سطح استان خوزستان میباشد.

پیوندها

فرفورژه و درب ویلا و باغ

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۱۸ ق.ظ

 فرفورژه و درب ویلا و درب باغ

فرفورژه برای صنعت ساخت انواع درب پارکینگ و درب باغ و درب ویلا بسیار موثر و مفید است. میتوان صنعت ساخت درب فرفورژه و درب ویلا و باغ را به دو قسمت تقسیم کرد.

ساخت انواع درب ویلا قبل از به روی کار آمدن فرفورژه و  بخش دوم ساخت و تولید انواع درب ویلایی بعد از به وجود آمدن فرفورژه و استاده از این قطعات در درب های ویلایی .

درب  ویلایی مدرن
 

 

شاید برای بسیاری از افراد نام فرفورژه آشنا نباشد. این کلمه در فرهنگ صنعت به هر گونه کاری بر روی فولاد سرد را فرفورژه میگویند. فرفورژه به نوعی از چلنگری گفته میشود که در زمان  این محصول به صورت عمده و با کیفیت بالا تولید و عرضه شد .فرفوژه به نوعی ترکیب قطعات گل نرده و چدن نشکن یا چهار سوی کنگره با گل نرده برگدار اطلاق میشود . در اهواز از اواخر سال 1982تولید و فروش قطعات فلزی با نام فرفورژه با چهارچوب کادری ' درب فرفورژه' شامل انواع گل نرده فرفورژه رونق پیدا کرد .

درب فرفورژه مدرن

فرفورژه و درب ویلا و درب باغ با گل نرده در اهواز 

این نوع از گل نرده ها و محصولات  قطعات فولادی به دلیل کاربرد بسیار زیاد در چهار چوب درب برای آهنگران و  به خصوص در بخش درب و پنجره در اهواز ' و حفاظ پنجره ساختمانی مورد حمایت سازندگان ساختمان ها ' مهندسین طراح قرار گرفت . قبل از روی کار آمدن این دسته از حفاظ های دور کلاف پنجره  و با استفاده از انواع  برگ های به هم جوش خورده فلزی اکثر سازندگان در بخش تولید و طراحی و تولید انواع درب و پنجره مهندسی ساز و قرینه کردن مهندسی در آن ها دچار مشکل بودند ‌؛ که با ورود این محصولات فلزی که توسط مهندسین با نیاز بازار به سلیقه آهنگران طراحی شده است طیف گسترده ای از طرح ها و قطعات فلزی زیبا در ابعاد مختلف از 15*15سانت جهت چیدمان و درست کردن درب های جدید تا انواع سایز های کامل که نیاز کامل بخش ساختمانی را به صورت گسترده رفع مینماید . قیمت محصولات فولادی فرفورژه در اهواز بسیار مناسب است چرا که گروه تجاری کسائی با توجه به سابقه کاری بالا و تجربه گروهی خصوصا تجربه مدیر فروش وبخش دیجیتال مارکتینگ ، نیاز بازار را با توجه به سلیقه و توان خرید مشتریان ارزیابی کرده و در این راستا توانسته  است که بهترین محصولات فورژه و کل نرده چدنی را با قیمت مناسب  و کیفیت بالا تولید کرده و با توجه به گستردگی این بخش از محصولات با احداث انبار تقریبا تمامی مدل ها را با سایز های مورد نیاز  در اهواز را برای مشتریان ارائه میدهد.

درب لوکس

قیمت فورژه و درب ویلا و باغ در اهواز

قیمت فرفورژه در اصل بستگی به وزن قطعه دارد ، بسیاری از قطعات فرفورژه که در صنعت ساخت درب های ویلایی یا درب رورزه استاده میشوند به صورت عددی معامله میشوند.به دلیل این که این محصول بر حسب کیلو گرم تولید میشود اهمیت وزن در این ما برای ما مشخص میگردد . بعنوان مثال یک قطعه گل فرفورژه با وزن 300گرم دررسال2018 به قیمت 7000تومان هزینه برداشته و قیمت تمام شده معادل 21000 هزار تومان است . داریم نمونه همین محصول گلنرده را با وزن 500گرم و قیمت 6500تومان که میشود 32500تومان معادل 50% گران تر فروخته میشود ولی  در ظاهر 500تومان در کیلو ارزان گفته میشود .

بنابر این فروش فرفورژه به خصوص در شهرستان ها و خصوصا شهر اهواز میبایست بر مبنای صداقت و اعتماد باشد . باعث افتخار است که به خدمت همشهریان عزیز خود برسانم که فروشگاه گل نرده و فرفورژه ما در اهواز توانسته است با دقت کامل و بهترین کیفیت محصولات خود را تولید و به مشتریان گرامی تا کنون عرضه داشته و در آینده با دقت و تلاش بیشتر عرضه خواهیم نمود . برای ما مهمترین مسئله رضایت شما است و ما با علم و آشنایی که در شهر خودمان داریم و میدانیم که اکثر عزیزان از دستگاه جوش معمولی استفاده میکنند تمام توان خود را بر این مبنا  قرار داده ایم که جوش دادن قطعات فرفورژه و گل نرده قابلیت جوش دادن با دستگاه ساده را داشته باشد . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۷
اصغر ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی