فروشگاه آهن آلات کسائی - اهواز

فروش و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی ، بورس انواع قوطی و پروفیل/نبشی و ناودانی/تیر آهن و میلگرد/انواع ورق گرم و سرد در سایز های مختلف

فروشگاه آهن آلات کسائی - اهواز

فروش و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی ، بورس انواع قوطی و پروفیل/نبشی و ناودانی/تیر آهن و میلگرد/انواع ورق گرم و سرد در سایز های مختلف

فروشگاه آهن آلات کسائی در اهواز تولید و نصب انواع حفاظ فلزی روی دیوار شامل :حفاظ شاخ گوزنی درجه یک ، حفاظ بوته ای ،حفاظ نیزار ،حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب با جوش CO2 و رنگ کوره ای - بهترین قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اهواز
بورس انواع قوطی و پروفیل / نبشی و ناودانی/ تیر آهن و میلگرد /انواع ورق گرم و سرد در استان خوزستان به خصوص شهر اهواز ، آماده عقد قرار داد با سازندگان و انبوه سازان سطح استان خوزستان میباشد.

پیوندها

امنیت دیوار ساختمان ومعرفی انواع حفاظ دیوار

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ

امنیت دیوار ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی در اهواز:امنیت ساختمان به دو دسته تقسیم میشود که در ادامه به این موارد اشاره میکنیم 

امنیت داخلی ساختمان : شامل درب وردی آپارتمان ، زنجیر پشت درب ، نوع قفل و لولا و هر آنچه که در داخل واحد برای ایجاد امنیت مورد استفاده قرار میگیرد را شامل میشود

حفاظ شاخ گوزنی                                                                      

 امنیت خارجی : امنیت یک ساختمان و یا یک مجموعه به یک سری عوامل مهم و متصل به هم مرتبط میشود که از دیوار ساختمان شروع میشود . برای این که بدانیم امنیت حصار کشی یا نرده کشی روی دیوار چقدر اهمیت دارد ، کافی است تا خود را با فردی که کلید درب خانه را جا گذاشته یا درب پارکینگ به روی او بشته شده قرار دهیم . بله اولین چیزی که به ذهن انسان در این مواقع میرسد ، ورود به داخل محوطه ساختمان از روی دیوار است . استفاده از بست های علمک گاز ، استفاده از پلکانی بودن دیوار ها ، بالا رفتن از روی درب پارکینگ ساده ترین راه هائی است که شما میتوانید با ایجاد کمترین سرو صدا و کمترین زمان ممکن بدون دیده شدن وارد ساختمان شوید.صد البته که یکی از این راه ها قابل نفوذ است . حال شما به عنوان یکی از ساکنین با این طرز تفکر داخل واحد آپارتمانتان هستید و در طبقه سوم زندگی میکنید و ماشین شما هم در پارکینگ ساختمان پارک است ( به این یک انباری را هم اضافه نمائید ) چنانچه که شما به هر کدام از این ایتم ها برای ورود سارقان فکر کنید یقینا شب خوبی را پشت سر نخواهید گذراند . بنابر این اولین محلی که برای امنیت یک ساختمان اهمیت دارد ایجاد یک مانع فیزیکی روی دیوار و حریم ساختمان است . 

امنیت  واژه ای است که همه ی افراد به دنبال آن هستند. داشتن خانه ای زیبا و در عین حال ایمن از جمله اساسی ترین نیازهای هر فرد است. یکی از راه های امن سازی منازل استفاده از حفاظ می باشد. حفاظ شاخ گوزنی در زمره حفاظ های محبوب قرار گرفته است. اما پیش از هر چیزی بهتر است با انواع مختلف حفاظ آشنا شویم.

 

انواع حفاظ

حفاظ ها عموما به سه دسته تقسیم می شوند که شامل موارد زیر می باشد.

 

دسته اول: سیم خاردار ها

سیم خاردار ها که بیشتر در پایگاه های نظامی و دیوار های زندان ها استفاده می شود، در گذشته محبوبیت زیادی داشته و بسیار مورد استفاده قرار میگرفته است. اما پس از ساخت حفاظ های شاخ گوزنی، به مرور این گستردگی کاهش یافته و بسیار کم استفاده می شود. از مهم ترین دلایل این امر می توان از ظاهر نه چندان زیبای آن نام برد که در گذشته چون خیلی مورد توجه نبود، استفاده بالایی داشت. اما امروزه به دلیل اهمیت ظاهر و زیبایی حفاظ ها در کنار امنیتشان، به عنوان فاکتور اصلی شناخته می شود.

حفاظ آبشاری

 

دسته دوم : حفاظ سر نیزه ای

در این نوع حفاظ ها، سعی شده است تا ایراد ها و مسائل دسته اول برطرف شود. یکی از این ها شامل تغییراتی در ظاهر آن هاست که طراحی شکیل تری پیدا کرده و باعث می شود مکان های مورد استفاده، زیباتر بنظر برسد. در قسمت امنیت حفاظ ها، چون که ارتفاع بکار رفته بالا بوده و در قسمت بالایی اش نوک های تیزی بکار رفته، باعث می شود تا امنیت افزایش یافته و بسیار مورد توجه افراد قرار بگیرد. کاربرد این دسته از حفاظ ها، بیشتر در املاک و ساختمان های شخصی بوده و معمولا ویلاها نیز از آن بهره می برند. البته پس از طراحی و ساخت دسته بعدی حفاظ ها، همانند اتفاقی مشابه که برای سری قبل بوجود آمد، کاربرد این نوع حفاظ ها نیز کاهش یافت.

حفاظ شاخ گوزنی

دسته سوم : حفاظ شاخ گوزنی

در این دسته از حفاظ ها، امنیت حرف اول را می زند. در بخش حفاظت نسبت به دو دسته قبلی، بهبودی قابل توجهی حاصل شده است. در این نسل از حفاظ ها بود که درب های کشویی و حفاظ هایی برای پنجره های ساختمان رونمایی شد که تمامی این ها باعث افزایش هرچی بیشتر امنیت مکان های مورد استفاده کرده است. طراحی این نوع حفاظ ها با گونه ای بوده که نوک های تیز بالای حفاظ ها، در تمامی جهات پوشش داده شده تا کم ترین احتمال جهت ورود به حریم خصوصی از بین رود. روش متداول دزدان در بالا رفتن دیوار ها به این شکل است که پس از گرفتن بالای دیوار، از آن بالا رفته و خودشان را به داخل منزل می رسانند. طراحی این حفاظ به گونه ای است که جلوی همین کار را نیز از دزدان می گیرد و مانع از استفاده از دیوار به عنوان محلی کمکی، جهت بالا رفتن از آن می شود. طراحی همه جانبه نوک های تیز نیز به این دلیل است تا امکان ورود به منزل را با قرار گرفتن در کنار حفاظ از سارقان بگیرد. جنس متداول این حفاظ ها، فلزی است اما برخی از افراد برای داشتن امنیت بیشتر، جنس فولاد را خریداری می کنند که البته مبالغ بالاتر باید پرداخته شود.

 

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

نرده حفاظ بوته ای، حفاظ نیزه ای، حفاظ دیواری،شاخ گوزنی، حفاظ ساختمانی، حفاظ آهنی، حفاظ نیزار، حفاظ دیواری، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ آبشاری، حفاظ بوته خاری و محافظ شاخ گوزنی از نام های دیگر این نوع حفاظ می باشد. جنس حفاظ شاخ گوزنی از فلز بسیار مستحکم بوده که پس از نصب بر روی دیوار ساختمان (نرده دیوار)، امنیت بالایی را در مقابل هزینه بسیار کم پرداختی، ارائه می دهد.

در این مقاله سعی شده است تا در رابطه با حفاظ های شاخ گوزنی اطلاعاتی ارائه شود و راهکار هایی را برای افزایش امنیت و حفاظت ساختمان عنوان کنیم. پیشنهاد می کنیم که از مطالعه این مقاله غافل نشوید.

حفاظ های شاخ گوزنی که بیشتر در بین کشور های ایران و عراق محبوبیت پیدا کرده، در ضخامت ها و تراکم های مختلف طراحی و عرضه می شود. دلیل نام گذاری این عنوان نیز در تشابه این نوع حفاظ ها با شاخ های گوزن می باشد. انتظار بر این است که این حفاظ های محبوب و پر استفاده، در آینده رواج بیشتر داشته باشد.

 

 

 

پیش زمینه ای از حفاظ های شاخ گوزنی

حفظ امنیت خانه، محل کار و هرجایی که در آن وسایل، اسناد، اموال و تمامی دارایی هایتان قرار دارد، اهمیت بسیار بالایی دارد. نگرانی و اضطراب همیشگی برای افراد هست که پس از ترک محل، سارقان به املاکشان دستبرد نزنند. پیشگیری بهتر از درمان است، پس بهتر است قبل از هرگونه اتفاق احتمالی، راهکار هایی را جهت افزایش امنیت محل تان بسنجید و برای رفع مشکلات آن ها اقدام کنید.

روش های قدیمی دیگر کاربرد ندارند. در گذشته افراد با روشن کردن لامپ های داخل خانه و ساختمان، سعی در برقراری امنیت پس از خروجشان می کردند. امروزه دیگر این روش ها کاربرد ندارند و منسوخ شده اند. چرا که سارقان و دزدان، بسیار حرفه ای تر عمل کرده و با هوش تر شده اند.

حال که دوران روش های قدیمی به پایان رسیده، نوبت آن است که به تکنولوژی های جدید نیز نگاهی بیندازیم. هرگاه صحبت از امنیت منازل می شود، روش های نوینی هم چون نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی دزدگیر به گوش می رسد که البته شیوه های خوبی است. این وسایل الکترونیکی و تکنولوژی های جدید، جلوی بسیاری از سرقت ها را گرفته و دست سارقان را از دزدی کوتاه می کند. اما باوجود تمامی این وسایل ها، بازهم امنیت ساختمان به طور کامل تضمین نمی شود و استفاده مکمل گزینه بهتری است. بدین شکل که در کنار این وسایل الکترونیکی، نصب درب کشویی و یا حفاظ پنجره ای نیز انجام شود که امنیت ساختمان را به بیشترین حد ممکن می رساند. دلیل استفاده از این نوع حفاظ ها، دوام و استحکام بسیار بالای آن هاست که همین مزیت ها باعث شده در اولویت نخست انتخاب حفاظ ها قرار بگیرد.با توجه به قیمت حفاظ شاخ گوزنی و نحوه نصب سریع این نوع از نرده حفاظ ها این اولویت را برای حفاظ شاخ گوزنی ایجا میکند . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۸
اصغر ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی