فروشگاه آهن آلات کسائی - اهواز

فروش و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی ، بورس انواع قوطی و پروفیل/نبشی و ناودانی/تیر آهن و میلگرد/انواع ورق گرم و سرد در سایز های مختلف

فروشگاه آهن آلات کسائی - اهواز

فروش و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی ، بورس انواع قوطی و پروفیل/نبشی و ناودانی/تیر آهن و میلگرد/انواع ورق گرم و سرد در سایز های مختلف

فروشگاه آهن آلات کسائی در اهواز تولید و نصب انواع حفاظ فلزی روی دیوار شامل :حفاظ شاخ گوزنی درجه یک ، حفاظ بوته ای ،حفاظ نیزار ،حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب با جوش CO2 و رنگ کوره ای - بهترین قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اهواز
بورس انواع قوطی و پروفیل / نبشی و ناودانی/ تیر آهن و میلگرد /انواع ورق گرم و سرد در استان خوزستان به خصوص شهر اهواز ، آماده عقد قرار داد با سازندگان و انبوه سازان سطح استان خوزستان میباشد.

پیوندها

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین نرده حفاظ روی دیوار در اهواز

یک از بهترین انواع نرده حفاظ شاخ گووزنی در اهواز را میتوان حفاظ شاخ گوزنی نامید. نرده حفاظ روی دیوار مدل شاخ گوزنی یکی از محصولات نرده فلزی آخنی است، که با  استفاده از یک نوع فولاد با نام میلگرد تولید می شود ، حفاظ شاخ گوزنی بالای دیوار و درب و همچنین به عنوان بهترین نرده حفاظ امنیتی در سر تا سر ایران به خصوص در شهر اهواز استفاده می شود. این محصول که در ارتفاع های مختلف و استاندارد 70 سانت ، 90 سانت ، یک متر و یک متر و بیست ساخته و تولید می شود . بهترین نرده حفاظ روی دیوار که در اهواز وجود دارد همین نرده حفاظ های فلزی است. 

لیست فیمت حفاظ شاخ گوزنی در اهواز 

 این نوع از نرده حفاظ های معروف به شاخ گوزنی با توجه به میزان حجم میلگرد و تراکمی که تولید می شوند در قیمت های مختلف در اهواز فروخته میشود.  نرده حفاظ روی دیوار از نظر ظاهری و وزنی پر و سنگین هستند سازندگان شاخ‌گوزنی آنها را در رنگهای مختلفی تولید می کنند که با توجه به سلیقه مشتری تنوع بالایی دارند . گروه تولیدی شاخ‌گوزنی آهن سازه تولید کننده عمده انواع حفاظ شاخ گوزنی می باشد که با ارائه نمایندگی در سراسر ایران فعالیت دارد . شاخ گوزنی ها در صنعت از میلگرد های شمشی و فولادی ساخته میشوند ابعادی که در ساخت قطعات شاخ گوزنی استفاده می شود در سایز بندی های استاندارد از سه سانت تا یک متر بیست سانت برش داده می شوند و برای اینکه حفاظ شاخ گوزنی امنیت بیشتری و‌موانع بهتری ایجاد کند نوک انها را تیز میکنند که مانند سوزن و تیغ میشوند و اجازه عبور به افراد و حیوانات را نمیدهند..

نرده شاخ گوزنی مناسب ترین و بهترین نرده حفاظ روی دیوار 

بهترین نرده حفاظ فلزی روی دیوار در اهواز نرده شاخ گوزنی است.  این نوع از نرده روی دیوار در اهواز دارای ارتفاع از 50 تا 150 سانتی متر است. برای جوشکاری و نصب  بهترین حفاظ نرده شاخ گوزنی ، لازم است تا با استفاده از شاخک های حفاظ به روش جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص  اتستفاده کنید. مقطع برش و تیز کاری میلگرد ها از بخش داخلی حفاظ 2 الی 4 سانتی متر است . لازم است برای ساخت از میلگرد 10 کششی استفاده شود. حفاظ نرده شاخ گوزنی – به گونه ای می باشد که حتی اگر سارقان حرفه ای باشند ولی با استناد به نوک تیز و برنده بودن میلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ نرده شاخ گوزنی  ، امکان رد شدن از حفاظ  و ورود به داخل ساختمان ها به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد . یکی از محاسن گروه تولیدی کسایی( تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در اهواز ) در ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی از یک نوع میلگرد با سایز 8 الی 10 سانت که معمولا به صورت کششی استفاده میشود. 

حفاظ نرده شاخ گوزنی مسکونی در اهواز _ مناسب ترین حفاظ دیوار  ساختمان در اهواز

همان گونه که در بالا اشاره گردید بهترین و مناسب ترین ارتفاع این نوع از حفاظ ۵۰ سانت تا ۱۵۰ سانتی متر است.برای جوشکاری و نصب حفاظ و  نرده شاخ گوزنی ، شاخک های حفاظ به روش جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص این نوع حفاظ استفاده می شود.
تیر بودن سطح میله ها تا 6 سانت هم امکان پذبر است.

حتما لزومی ندارد که برای ساختمان های مسکونی با ارتفاع پایین از میلگرد سایز 10 استفاده کنید در ارتفاع های بالا و تا 120 سانت به بعد میتوان گفت که از میلگرد سایز 10 استفاده کرد.
حفاظ نرده شاخ گوزنی در اهواز  – به گونه ای می باشد که حتی اگر سارقان حرفه ای باشند ولی با استناد به نوک تیز و برنده بودن میلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ نرده شاخ گوزنی  ، امکان رد شدن از حفاظ به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد .
یکی از محاسن شرکت حفاظ سازه در ساخت این نوع حفاظ از فولاد با کربن بالا و میلگردهای ۱۰ استفاده میشود و قابلیت نصب در هر نوع دیواری را دارا می باشد.

حفاظ نرده شاخ گوزنی  ساختمانی

حفاظ نرده شاخ گوزنی  دزد گیری مناسب
هم اکنون برای امنیت تمام مراکز تفریحی،مراکز اداری و تجاری ازحفاظ های مانند فنس های برقی ، قفل الکترونیک ، دوربین مداربسته (حفاظ نا محسوس و قابل رویت) انواع حفاظ ساختمان که دارای نوکهای تیز و برنده می باشند.

مانند حفاظ شاخ گوزنی با مدل نرده حفاظ لیلیومی، حفاظ سر نیزه ای،حفاظ بوته ای، حفاظ شاخ گوزنی و … استفاده میشود.

نصب حفاظ بر روی دیوارهایی با درپوش یا بدون در پوش

برای  نصب نرده حفاظ روی دیوار در اهواز ابتدا حفره هایی با عمق  حداقل 15 سانت و به اکس 80 سانت تا بک متر از یکدیگر بر روی سطح دیوار ایجاد شده و میگرد داخل این سوراخ ها کوبیده می شود. دقت کنید که برای سوراخ کاری حفاظ ها به صورن ضرب دری اقدام کنید. 

در اصل برای نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی به صورت رنگ شده در اهواز استفاده میشود. در زمان نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی می بایست اتصال ها به نقاطی صورت بگیرد که از نظر استحکام دارای قدرت بالا بوده و دوام روی دیوار حفظ میگردد. 
پین های مورد استفاده قرار گرفته در زمان نصب بهترین نرده حفاظ روی دیوار باید از نوع آجدار باشد. پین های استفاده شده بین دو میلگرد طولی که مابین حفاظ نرده شاخ گوزنی  را تشکیل می دهند و از دو میلگرد طولی که به صورت موازی با هم قرار می گیرند و فاصله ۵ سانت از یکدیگر قرار می گیرند تا اصول آن رعایت شده باشد.

 بهترین حجفاظ دیوار، نرده حفاظ شاخ گوزنی و سولات رایج 

1-  استفاده از پروفیل در حاظ شاخ گوزنی چه قدر است؟ قوطی به صورت کلی بهتر است که در تولید از ورق یا تسمه فلزی استفاده شود. در صورتی که مجبور به استفاده از پروفیل در ساخت نرده حفاظ دور دیوار در اهواز هستید به عرضی بین حداقل ۸ سانت بپهنا نیاز دارید. 
میخ ها و حفاظ دیوار به یکدیگر جوشکاری شده و در سطح بالایی دیوار ثابت می شوند.
روش فوق از پیشه پا افتاده ترین روش برای نصب حفاظ روی دیوار است ولی طی گذشت سالیان سال این نوع حفاظ ها فرصت هایی عالی برای روی کار آمدن و بکار گرفته شدن در اختیار داشتند.

حفاظ نرده شاخ گوزنی به اختصار به آنها اشاره می کنیم:

به عنوان مثال آب باران هنگام تخلیه شدن از روی دیوار ناگزیر راهی از بین حفاظ ها برای خود پیدا می کند و همین امر موجب زنگ زدگی حفاظ وباعث از بین رفتن آهن آن میشود.
یا به عنوان مثال عدم استحکام کافی یک یک عدد میلگرد برای نگه داشتن.
حفاظ نرده شاخ گوزنی  که نصب موازی و به صورت جایگزین اتصالات ابتدایی شده اند.

۲)- نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی  بر روی دیوار سطح فلزی


در این نوع روش با استفاده از ضخامت درپوش فلزی روش کار فرقمی کند.
برای درپوش فلزی با ضخامت بیش از ۲ میل می توانیم به طور کاملا مستقیماحفاظ فلزی دیوار  را بر روی درپوش نصب کرد تقویت اردواز روی دیوار امری ضر.ری است. .ولی می توانیم در حالتی که ضخامت درپوش کمتر از ۲ میل باشد جهت استحکام کافی باید حفاظ به دیوار زیر درپوش محکم شود که در پاراگراف های بالایی روش های نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی  و حفاظ بوته ای بصورت مفصل بررسی شد.

حفاظ نرده شاخ گوزنی  سر دیواری

حفاظ نرده شاخ گوزنی  محافظ آپارتمان

۳) –نصب حفاظ آهنی با بستر خاص


دیده شده است در برخی موارده بسیار نادر از موارد درپوش بر روی دیوار محوطه نه سنگی است نه فلزی بلکه از موادی خاص و جدید استفاده شده است.

درچنین حالتی توسط کارشناسان شرکت حفاظ سازه طرح ریزی و برنامه ریزی می شود.
اینکه حفاظ خیلی خوب نصب شود و یا خیلی بد و از طرفی شرایط موجود مثلا پستی و بلندی سطح دیوار،اینکه کجا بهترین اتصال حفاظ نرده شاخ گوزنی  وجود دارد که به صورت کاملا اصولی انجام می پذیرد.
حفاظ تولید شده توسط شرکت حفاظ سازه دارای فنداسیون یا بنقدرت مند و از استحکام بالایی برخوردار می باشد.
در این صورت نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی  همانند بند دوم نصب را انجام میدهیم.

حفاظ نرده شاخ گوزنی 

حفاظ نرده شاخ گوزنی اهواز - آبادان - دز فول - اندیمشک -عوامل مهم در تایین قیمت بازار
حفاظ نرده شاخ گوزنی - عوامل مهم که باعث تغییرات قیمت می شود.
ارتفاع حفاظ
تراکم شاخه های حفاظ نرده شاخ گوزنی 
عرض حفاظ
جنس رنگ
نوع جوش

بسترکار و زمین نصب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۲۹
اصغر ابراهیمی