فروشگاه آهن آلات کسائی - اهواز

فروش و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی ، بورس انواع قوطی و پروفیل/نبشی و ناودانی/تیر آهن و میلگرد/انواع ورق گرم و سرد در سایز های مختلف

فروشگاه آهن آلات کسائی - اهواز

فروش و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی ، بورس انواع قوطی و پروفیل/نبشی و ناودانی/تیر آهن و میلگرد/انواع ورق گرم و سرد در سایز های مختلف

فروشگاه آهن آلات کسائی در اهواز تولید و نصب انواع حفاظ فلزی روی دیوار شامل :حفاظ شاخ گوزنی درجه یک ، حفاظ بوته ای ،حفاظ نیزار ،حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب با جوش CO2 و رنگ کوره ای - بهترین قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اهواز
بورس انواع قوطی و پروفیل / نبشی و ناودانی/ تیر آهن و میلگرد /انواع ورق گرم و سرد در استان خوزستان به خصوص شهر اهواز ، آماده عقد قرار داد با سازندگان و انبوه سازان سطح استان خوزستان میباشد.

پیوندها

حفاظ شاخ گوزنی چیست

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۳۱ ب.ظ

حفاظ شاخ گوزنی چیست :  حفاظ شاخ گوزنی ، نوعی از نرده حفاظ روی دیوار است که با استفاده از میلگرد سایز 10 که قسمت های نوک آن توسط گیوتین های مخصوص تیز (فارسی بر ) شده است گفته میشود . این گونه از نرده حفاظ با توجه به استفاده از طراحی در تولید بسیار ایمن تر از سایر حفاظ های فلزی روی دیوار است . ترکیب میلگرد های نیزه ای مانند با هم و استفاده از 150 قطعه تیز در هر متر سبب شده است که حفاظ شاخ گوزنی به سرعت در میان مردم و اشخاصی که تمایل به امنیت محیط پیرامون خود دارند تبدیل شود .حفاظ شاخ گوزنی به صورت کلی تا این تاریخ که اواخر خردا سال 98 است در بیش از 10 مجموعه تولیدی به صورت حرفه ای تولید نمیشود ، دلیل این امر هم مقرون به صرفه نبودن و سود پائین این محصول برای تولید کننه گان است به همین دلیل است که اگر یک خریدار با تخصیص زمان کافی (حدود 1 ساعت )  میتواند به سادگی از تولید کننده اصلی محصول خود را با خیالی راحت و اسوده خرید نمائید . 

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در اهواز : در بسیاری از شهر ها متاسفانه ما با مواردی مانند بی اهمیت بودن صاحبان برخی از ساختمان ها و یا نبود بودجه برای خرید حفاظ روی دیوار از پیشگیری غافل شده و در بیشتر موارد بعد از به وقوع پیوستن مشکلاتی مانند سرقت از ماشین ها و انباری های موجود در طبقات پائین ساختمان به فکر استفاده از محافظ برای روی دیوار میافتند . از جمله شهر هائی که ما با سفارشات فصلی و زیاد با آنها مواجه هستیم استان خوزستان به خصوص دو شهر اهواز و آبادان است . همواره این نکته کلیدی را نباید فراموش کنیم که قبل از اینکه حادثه به وقوع بپیوندد باید از آن جلوگیری کنیم . ما با یک نرده حفاظ ساده چنان راه را بر سارقان به راحتی میبندیم که خریداران آرامش و این اطمینان که عبور از این نرده حفاظ ها کار را بر افراد سارق و مهاجم بسیار سخت خواهد کرد ایجاد نماید . 

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی از 5 تا 6 ردیف اصلی در عرض طراحی و ساخته شده است و این عرض سبب شده است تا روی دیوار کاملا پوشیده شود و دیگر نشو روی دیوار ایستاد . از طرف دیگر ارتفاع استانداردی هم برای ان گونه از حفاظ ها تعریف نشده است و حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع های 60 تا 150 سانت تولید میشود ولیکن بیشتر دیوار ها چون ارتفاع 2/5 متر دارند از حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 90 سانت تا 120 سانت استفاده میشود . بازدید و مشاوره رایگان حفاظ شاخ گوزنی هم به همین دلیل است که بتوانند با بازدید از محل راه های عبور سارقان را شناسائی نمایند و با دادن اطلاعات صحیح به خریدار بتوانند بهترین محصول را برای خریدار پیشنهاد دهند . 

حفاظ شاخ گوزنی و دلیل مجحبوبت آن:نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه به شکل زیبا  و تنوع در طرح ها در مدت زمان اندکی توانست در بین سازندگان و افرادی که خواستار حفظ ابتدائی ترین امنیت ساختمان ( حصار کشی روی دیوار ) بودند جایگاه ویژه ای برای خود باز کند . حفاظ شاخ گوزنی دارای محاسن زیادی است که در این بخش به این ویژه گی ها اشاره خواهیم کرد. نرده کشی دور ساختمان قبلا در محل ساختمان انجام میگرفت و این خود همواره برای سازندگان دغدغه خاطر بود چرا که احتمال شکست سنگ در پوش و جوشکاری در محل و..... را به همراه داشت .  حفاظ شاخ گوزنی این ایراد را ندارد و به صورت قطعه های 2 متری تولید و رنگ آمیزی شده و جهت نصب به محل پروژه ارسال میشود .

حفاظ های قدیم ارتفاع بالائیس داشته و در نامی ساختمان تاثیر گذار بودند ،علاوه بر تاثیر گذاری بر تما با توجه به عرض کم قابل عبور بوده و 

 

نظرات  (۷)

۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۴۵ مجید میر میران

سلام 

در مورد این که شما اطلاع رسانی میکنید که حفاظ شاخ گوزنی را در اهواز یا هر منطقه دیگر باید ابتدا و قبل از اقامت یا قبل از اینکه احساس خطرکنید  باید نصب شود ، بسیار موافق هستم . ولی متاسفانه یک مشکلی در اهواز وجود دارد که تولید کننده واقعی در اهواز وجود ندارد . در مقالات شما خواندم که حفاظ شاخ گوزنی باید بر اساس طول و عرض دیوار باید ساخته شود و این میسر نمیشود تا این که بعد از اندازه گیری برای ما حفاظ شاخ گوزنی متناسب با دیوار ساخته شود . پیشنهاد شما برای رفع این مشکل چیست . 

من به 3 محل که حفاظ شاخ گوزنی در اهواز تولید میکردند مراجعه کردم که در نهایت متوجه شدم تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در اهواز وجود ندارد ، ممنون میشوم راه حل نهائی خودتان را در این باره برای بنده ارسال کنید .

پاسخ:
بله ، نه تنها در اهواز بلکه در بیشتر استان ها تولید حفاظ شاخ گوزنی انجام نمی شود. برای این که بتوانید بهترین حفاظ شاخ گوزنی را انتخاب کنید بهتر است با کارشناسان فروش هر مجموعه که تشخیص دادید تولید کننده واقعی هستند صحبت کرده 
۳۰ تیر ۰۰ ، ۱۱:۴۹ تزریق ژل و بوتاکس

ترکیب شیمیایی بوتاکس از یک سمی به نام بوتولینوم است که به همین علت ممکن است برای عده‌ای، تزریق ژل و بوتاکس این قضیه ترسناک باشد که این عمل را انجام دهند، ولی باید بیان نمود که اصلاً جای نگرانی نیست؛ زیرا که این ماده سمی برای عمل باید در واحدهای مشخصی تزریق گردد که اصلاً برای بدن ضرری به همراه ندارد. به‌صورت کلی با انتقال این ماده سمی به پوست موجب فلج شدن عضلات آن ناحیه شده و درنهایت چین‌وچروک‌ها از بین می‌رود و ظاهری شاداب‌تر به فرد می‌بخشد.

۲۶ آذر ۰۱ ، ۱۱:۰۵ بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران

ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران آشنا کنیم. کاشت ابرو به عنوان یک عمل سرپایی با حداقل میزان تهاجمی بودن انجام می شود. در این روش ، موها به صورت تک تک از ناحیه اهدا دهنده که معمولا پشت سر است ، برداشته شده و در شکاف های بسیار کوچکی که در قسمت ابروها ایجاد شده، کاشته می شود‌.

۲۶ آذر ۰۱ ، ۱۱:۰۵ بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران..

آیا دارای ابروهای کم پشت هستید؟ آیا به دنبال بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران هستید؟ امروزه علاقه افراد به زیبایی ظاهری و صورت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، به گونه ای که افراد همواره به دنبال راه هایی برای افزایش زیبایی خود هستند. ابرو به عنوان یکی از اجزای تاثیرگذار در زیبایی صورت است و داشتن ابروهای پر پشت و پر رنگ از جمله ویژگی های مثبت هر فردی است و باعث افزایش جذابیت آن می شود.

۲۶ آذر ۰۱ ، ۱۱:۱۱ بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران

ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی را در رابطه با کاشت ابرو در اختیارتان قرار دهیم. عمل کاشت ابرو یکی از اقدامات زیبایی بسیار ساده و در عین حال کم هزینه می باشد که در مدت زمان بسیار کوتاه انجام می پذیرد. بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران در رابطه با این عمل توضیحاتی را ارائه می دهد و خاطر نشان می کند که با در نظر داشتن میزان کاشتی که قرار است انجام گیرد، از 50 الی 400 گرافت مو که شامل یک الی دو تار مو می باشد، استفاده می شود.

۲۶ آذر ۰۱ ، ۱۱:۱۲ بهترین دکتر IVF در تهران

درصد چشم گیری از زوجین وجود دارند که هنگامی که تصمیم به بچه دار شدن می گیرند، متاسفانه با مشکل مواجه می شوند. این افراد هنگام مراجعه به متخصصان زنان و زایمان با پیشنهاداتی برای درمان رو به رو می شوند. یکی از روش هایی که در صورت نتیجه ندادن دارو مورد توجه قرار می گیرد و در اکثر موارد نتیجه بخش است، انجام روش IVF می باشد. این روش موثر راهی برای داشتن فرزندی سالم است. در این مقاله قصد داریم بهترین دکتر IVF در تهران را به شما معرفی کنیم، پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

۲۶ آذر ۰۱ ، ۱۱:۱۳ بهترین وکیل در کرج

در این مقاله قصد داریم 10 تا از بهترین وکیل در کرج را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی وکیل مورد نظر خود را در شهر کرج بیابید؛ بسیاری از افراد در این شهر برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات حقوقی خود به دنبال یک وکیل متعهد و خوب هستند تا بتوانند به ایشان اعتماد کنند و بررسی پرونده شان را به وی بسپارند؛ همانطور که می دانید شغل وکالت در دنیای امروزه، مورد توجه بسیاری از افراد است زیرا وکلا قادر به رفع بسیاری از مشکلات مردم هستند؛ وکیل فردیست که با عقد یک وکالت، از طرف شخص دیگری مامور می شود تا به پرونده ها رسیدگی نماید؛ اگر شما نیز به دنبال یک وکیل سرشناس هستید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی